<6823>香港電訊基本面好,現價買入等收息!

邊日新聞先:2018.2.8 (星期四)
咩料:香港電訊等收息?
咩股:香港電訊6823
  • 邊類:電訊股/長線投資之選
  • 主要投資或發展地區:香港
咩價*:HKD 9.720 [2018.2.9收市]
今日周息率*: 6.674%[2018.2.9收市]
除淨日:14/05/2018
邊個講嘅先:野村
來源:經濟通 原文連結👈👈👈👈
*數字參考經濟通

---

08/02/2018 11:58

《魚缸博客》香港電訊(06823)基本面好,現價買入等收息!

《魚缸博客》噚晚(7日)花旗國魚缸先升後回,道指初段雖然急升超過300點,不過受債券孳息率持續上揚拖累,10年期債券孳息率上升至2﹒84厘,三大股指最終腳軟。香江呢邊,噚日高低位波幅成千點,沽壓認真大,就連股王QQ(00700)都受制於條五十天線(432銀),北水又急流勇退撤出QQ,缸友都可以唔使咁急撈藍戰士住。
  
  呢個時候,最好就係擁抱一D有基本面支持而之前又被孖屐遺忘嘅公司。香港電訊
(06823)日前公布截至去年12月底止全年業績,總收益增加2巴仙,錄得308﹒98億,EBITDA總計上升2巴仙至129﹒97億,反映流動通訊及電服務業的營運效率提升;股份合訂單位持有人應佔溢利上升4﹒3%至50﹒97億。
  
  野村亦話,公司企業業務係增長點之一,公司會繼續受惠於整合CSL嘅成本效益,而且集團資本開支溫和,加上公司有強勁嘅網絡同提供解決方案嘅能力,於是畀個「掃貨」評級佢,他屐去到12﹒5銀。
  公司股價依家仲係10蚊樓下上落,公仔圖嚟睇,由2017年到依家都近乎無點郁過,相信下跌空間有限。缸友不妨喺現價水平買入等收息,因為末期每股都派36﹒75仙,都唔錯呀,要記住截止過戶日期係5月16至17號!    
  
  《編者按》本欄搜羅即市傳聞,惟消息未經證實,《經濟通》亦不保證內容之準確性。

<6823>香港電訊基本面好,現價買入等收息! <6823>香港電訊基本面好,現價買入等收息! Reviewed by T1 on 2/10/2018 12:13:00 下午 Rating: 5

沒有留言:

By Tracy Li. 由 Blogger 提供.