<2020狗股>「狗股」策略風險較低自製聖誕禮物有方法


邊日新聞先:2019.12.25 (星期三)
邊類:狗股
來源:LINE TODAY 原文連結👈👈👈👈

---

「狗股」策略風險較低 自製聖誕禮物有方法

LINE Today Anna 發布時間 2019年12月25日12:00




兔兔:又到聖誕,又到聖誕!熊大你作為理財達人,有冇咩投資方法可以幫我自製聖誕禮物?

熊大:投資涉及風險喎,所有投資都一定唔會穩賺㗎。

兔兔:提高勝算都好呀!新一年就到了,我想趁機會整理一吓自己個投資組合,熊大你有冇咩建議呀?

熊大:兔兔,你有冇聽過狗股理論(Dogs of the Dow Theory)?

兔兔:吓,狗股?即係隻股好狗?

熊大:哈哈,狗股理論(Dogs of the Dow)的說法本身套用喺美國道瓊斯指數身上,由美國著名基金經理歐希金斯(Michael O’Higgins)提出,建議投資者每年從道指成分股中搵出10隻股息率最高的股票,喺近年底或新一年年頭的時間買入,嚟緊一年就有機會追落後。

兔兔:但我都唔投資美股,呢個說法都可套用喺港股身上?

熊大:哈哈!其實個原理都係一樣,主要針對指數成份股。因為這些公司的業務比較有規模,股價走勢都比較穩陣,即使過去一年股價嚴重跑輸個市,嚟緊一年都有機會追落後。因為股價愈殘,股息率就會愈高。即使嚟緊一年股價冇點升,但係有高股息收,亦降低到其投資風險。

兔兔:咁其實投資「狗股」,防守性都好高吓喎。

熊大:係㗎!所以每逢年尾,呢批「狗股」就會開始受到市場的資金關注。加上近日大市氣氛轉好,短炒一轉「狗股」,值博率算高。

熊大繼續說:不過要留意,「狗股」策略都唔係百戰百勝,運用呢個策略時,最好以組合形式。即係買多幾隻唔同行業的股份去分散風險,準繩度會更加高。同埋唔好忽略間公司派息的持續性,即係有機會今年派息,出年唔派(不過通常藍籌股每年都係穩定派息);又或係因為一次性或特別股息的原因而令果一年的息率特別吸引。

兔兔:而家市場上有邊幾隻「狗股」係抵買㗎?

熊大:截至上星期五(20日)收市,年初至今跌幅最大的5隻藍籌股分別係中石油(857.HK)、中石化(386.HK)、中信股份(267.HK)、中移動(941.HK)、信和置業(83.HK)。呢批股份現價股息率都有逾4厘,大家不妨放長雙眼睇下佢地2020年會唔會跑出。

結果,兔兔就靜靜雞動用了同熊大聯名戶口的錢,買入十隻今年最落後而股息率有逾4厘的恒指成分股,嘗試幫佢自己自製聖誕禮物。
<2020狗股>「狗股」策略風險較低自製聖誕禮物有方法 <2020狗股>「狗股」策略風險較低自製聖誕禮物有方法 Reviewed by T1 on 12/28/2019 03:30:00 下午 Rating: 5

沒有留言:

By Tracy Li. 由 Blogger 提供.