<REITs>「守勢投資」回報亦高





邊日新聞先:2018.9.14(星期五)
咩股:REITs房地產信託基金
來源:都市日報 原文連結👈👈👈👈

---

魔鬼教室徐燦傑

2018/09/14 (週五)

「守勢投資」回報亦高


早幾日個市「6連跌」,市面上就出現一片唱淡聲音,有財演仲話有機會低見22,000點!點知話口未完,中美貿易戰又突然傳嚟利好消息,恒指強力反彈600幾點,殺大家一個措手不及!不過話時話,而家市底咁弱,雖然唔少藍籌股估值跌到好低,亦唔代表股價一定會反彈,相信大家都聽過安仔首《低處未算低》㗎!冇理由唔明白!

記住!大家唔好覺得估值低而夾硬入市,因為德國股神科斯托蘭尼曾經講過,股市上升趨勢係靠「信心+貨幣」兩大因素驅動,缺一不可,所以喺現階段市場缺乏信心嘅情況下,尤其是中美貿易戰分歧唔知幾時正式終結,政策面亦冇乜利好消息令大家有興趣重新入市,加上連咁強勢嘅教育及醫療板塊都插埋一份,你就明白咩叫「十年河東,十年河西」啦!

或者你會問,個市咁搞法,仲有咩嘢可以投資呢?似乎REITs就可以發揮避險需要喇。以越秀房託(405)為例,過去一年升幅3.92%,但同期恒指下跌超過半成,仲未計算有聰明投資者喺大市升到33,400點時,換馬去越秀房託所獲得嘅回報差距,呢隻房託亦提供6.5%收益率,可見市淡時以REITs避險,都可以有不俗回報。但如果再保守的,可以選擇企業債券,都有回報7%或以上嘅選擇,但就需要鎖定年期,因為喺香港買賣債券唔似美國咁活躍,所以有心理準備要持有至到期日。

由此可見,市場上仲有好多具回報嘅投資產品,投資者其實唔使日日追升殺跌,搞到冇覺好瞓。大家不如多啲休息,有好嘅身體,決定投資時先至更加得心應手嘛。

徐燦傑

(逢周五見報)
人稱Prof J,大學財金系前教授,金融達人,娛樂.經濟學主理人,諗deal, 做deal成為咗生活嘅一部份!
<REITs>「守勢投資」回報亦高 <REITs>「守勢投資」回報亦高 Reviewed by T1 on 9/16/2018 02:30:00 下午 Rating: 5

沒有留言:

By Tracy Li. 由 Blogger 提供.