<公用股>防守類股重現吸引力


邊日新聞先:2018.6.28 (星期四)
咩股:中電控股(00002)、中華煤氣(00003)及粵海投資(00270)
來源:on.cc 原文連結👈👈👈👈

---

古勝:防守類股重現吸引力

06月28日(四) 00:01

中華煤氣可放入觀察名單。

古勝在東方產經「MARKET INSIGHT」專欄表示,美國總統狂人「侵侵」近日不但對中國開火,亦對其他盟國表現出唔太友善的態度。這邊廂的中國,市場銀根緊及人仔貶值就係人都知,但北大人只係輕微開開水喉,市場當然唔受落,加上有指近日內地棚改政策有變,更令到一眾內房股連日大跌。

若從上述角度嚟睇,似乎中美雙方暫時好似放軟手腳,任由個市自由落體(Free fall)。在此前提下,港股自自然然又變成「提款機」。講真,過去兩年港股拾級而上,魚缸最常聽見係「升市勿估頂」,但近期就變成「跌市莫估底」,但又有幾多個人聽得入耳?

港股自2016年初近18,278點,一直升到上今年1月創歷史高位33,484點先至識停,累升15,206點;國企指數從7,498點升至13,962點,累升6,464點。在這兩年內,股民只要buy and hold當然贏唔少,但同時會引發後遺症,就是當大調整市來臨時,嚴重缺乏抗疫能力。

若然以黃金比率計算,恒指已失守上述升浪之首個調整支持0.236即約29,895點,短期將考驗0.382即27,675點;至於國指,更一舉失守0.236及0.382兩個支持,講緊係要下試0.5即10,730點支持。

要留意係,雖然近期港股反覆向下,恒指14日RSI已低見22,理論上已具技術反彈條件。不過,從衍生工具街貨分布顯示,大戶再殺落劏牛的誘因仍大,事關流入的資金至現時為止,仍以買牛證博彈為主。好似周三恒指低見28,342點,已劏咗相當於逾2,000張期指合約的恒牛證。

之不過,現時於28,000至28,299點內仲有相當於1,600張期指合約的牛仔待宰,即大戶只要再推多300幾點落去,又可以「鋸扒」開餐。反之,上方恒熊證重貨區集中喺29,469至29,499點,只相當於約636張期指合約,但就要反彈成千點先食到,短期後市點行都幾明顯啦!

調整市最忌亂撈貨,因為股份跌多升少,隨時搞到成手蟹貨。策略上,考慮到騰訊(00700)周三確認失守250天線,或迫使早前較進取的資金都要變做保守派,或間接令原本在美國加息步伐增速下吸引力減弱的公用股再受青睞。當中可吼實早前提過的中電控股(00002)、中華煤氣(00003)及粵海投資(00270)。

部署方面,今轉這類公用股彈升的主因係藉避險因素推動,並唔係基本面有重大改善,故部署上,低吸絕對好過高追。如中電周三升0.7%至83.45元創3個月高位反而唔太建議追。

相對而言,煤氣股價周三先升後跌,但考慮到公司派息及送紅股政策一向穩定,近年積極推動新能源業務多元化發展,以及內地燃氣銷量有望保持雙位數增長,業績表現有保證。如煤氣股價可以落番100天線14.5元或250天線13.8元水平,屆時先出手就較為理想,不妨放入觀察名單上。

─ ─ ─ ─ ─ ─


<公用股>防守類股重現吸引力 <公用股>防守類股重現吸引力 Reviewed by T1 on 6/30/2018 11:44:00 上午 Rating: 5

沒有留言:

By Tracy Li. 由 Blogger 提供.