<386 中石化>一手入場費1萬蚊都唔使 舊經濟石油股收息好過買銀債?|China Petroleum & Chemical



邊日新聞先:2021.07.05 (星期一)
咩股:中國石油化工(00386)|China Petroleum & Chemical
邊類: 石油股、三桶油
咩價*:HKD 3.71 [2021.07.09收市]
今日周息率*: 6.337% [2021.07.09收市]
除淨日:NA
來源:HKET 原文連結 👈👈👈👈
*數字參考經濟通

---

【收息股】一手入場費1萬蚊都唔使 舊經濟石油股收息好過買銀債?

收息攻略18:46 2021/07/05


上月有iBond,今個月又有銀債,兩者的利率都與通脹掛鈎。購入債券需要睇彩數,睇你抽中幾多手,不過除了債券的市場,讀者又有甚麼港股股份可以選擇?而且股息率可以追上通脹?而且業務又比較穩定呢?畢竟港股科技股今日全綫大跌,有貨的讀者也不免會心慌慌。不過市場上資金仍然未有流走,而轉向舊經濟股,而舊經濟股中包括石油股、煤炭股、公用股等。是次我們以2隻石油股作分析,2隻石油股派息率均達5%,讀者投資於舊經濟股又穩定又可達致收息的效果。





2隻石油股早前亦齊發盈喜,中石油預計上半年淨利潤為450億至600億元(人民幣,下同),扭虧為盈;而中石化上半年淨利潤預計約為365億至385億元,同樣由虧轉盈。在全球經濟復甦的步伐下,對石油帶來需求,國際原油價格大幅增長,國內經濟亦保持穩步增長趨勢,油氣產品市場大幅改善。投資者亦可以多留意。


責任編輯:陳玉蓮

=====

欄名 : 收息攻略
<386 中石化>一手入場費1萬蚊都唔使 舊經濟石油股收息好過買銀債?|China Petroleum & Chemical <386 中石化>一手入場費1萬蚊都唔使 舊經濟石油股收息好過買銀債?|China Petroleum & Chemical Reviewed by T1 on 7/10/2021 02:07:00 下午 Rating: 5

沒有留言:

By Tracy Li. 由 Blogger 提供.