<大笨象>滙控發威博財息兼收


邊日新聞先:2018.1.17 (星期三)
咩料:睇大笨象!
咩股:滙豐(00005)
邊類:金融/長線投資之選
主要投資或發展地區:香港、全球
咩價*:HKD 85.400 [2018.1.19收市]
今日周息率*: 4.658%[2018.1.19收市]
除淨日:NA
來源:Yahoo! / 東方日報 原文連結👈👈👈👈
*數字參考經濟通

---

Market Insight:滙控發威博財息兼收

東方日報 OrientalDaily 2018年1月17日


以為周一港股十四連升斷咗纜,點都會回番一、兩日,點知昨日就已收復失地,仲好似「報復式」咁再創52周新高。期指亦平咗現貨歷史高位31,958點,破頂似乎已無懸念。

那一旦破頂,後市將何去何從?古勝的看法係現時無論是指數以及成交表現都係偏強,既然自己唔係先知,就唔好再咁執着去估頂,正所謂「升市莫估頂」,順勢而為,同時提高驚覺性,做好風險管理就可以。今次港股升市,基本上由中資主導,會唔會係A股入摩前的熱身賽,就要做事後孔明。不過,從昨日市況看,似乎部分外資都開始追番啲貨,若然班外資真係落疊,咁港股就真係未有耐見頂。

港交所睇位分注買


當然,一個銀仔有兩面,年頭油價一般都會上升,季尾回落;另近期美元弱勢屬異數,資金會否持續流入新興市場實難料;還有月底前美國可能公布對華貿易制裁等,反正後市不明朗因素唔係冇,只係呢一刻購買力佔上風,人在魚缸,都唔驚得咁多,只有順勢做!

今次升市,大笨象滙豐控股(00005)亦起動,昨日以全日高位84.8元收市,佢連同中國平安保險(02318)更有勢鬥快挑戰紅底價。當然,對大笨象而言,紅底價唔係未試過,對上一次要數到○八年十一月,可能有散戶呢啲價揸到今時今日都唔出奇。不過,如今唔同的地方,係以前大笨象策略投資平保,依家係平保成為大笨象主要股東之一,即係話中資經已反客為主。

再講,大笨象股價低迷咗咁多年,照計街貨都已經相對乾身,中資收咗唔少貨底,呢啲都係有利後市股價繼續炒上的條件。從基本因素看,美國稅改如真的可以提振經濟,新興市場出口亦有望受惠,大笨象的經營環境有望持續改善。所以話,如果揸住大笨象,就繼續持有等財息兼收,咪心急沽貨食胡。

港交所(00388)昨日以52周新高288.4元收市,想候回吐吸納夢碎,好在古勝一路都話,長線坐定定唔使郁,睇勢300元絕對唔係一個終點。現時港股總市值已突破35萬億元,若然沙特阿美(市值料達2萬億美元)真的來港上市,再加埋內地獨角獸來港上市,咁港股市值將大幅膨脹,最直接受惠係港交所。所以,唔好理咁多,有貨一於信心堅定繼續坐,冇貨就睇位分注買。

資產市場早已變天


執筆期間傳來九龍龍翔道豪宅地皮以呎價2.8萬元售出,可見樓價沒有最高,只有更高。在下認為,除非內地經濟自身難保,否則一日有北水撐場,香港股樓都係易升難跌。呢個現象香港人未必想見,但卻是眼前現實。

另一點需要明白是,如今全球股市升勢由新經濟概念主導,論估值高低,不能再以舊經濟嗰一套去判斷。明白呢兩個因素,大家惟有調節一下心態,重新認識眼前的香港的資產市場!

古勝
<大笨象>滙控發威博財息兼收 <大笨象>滙控發威博財息兼收 Reviewed by T1 on 1/20/2018 11:57:00 上午 Rating: 5

沒有留言:

By Tracy Li. 由 Blogger 提供.