<939>買金不如買建行走波幅|China Construction Bank




邊日新聞先:2019.02.09 (星期六)
咩股:建設銀行(00939|China Construction Bank
邊類:內銀股
主要投資或發展地區:中國
咩價*:6.8 [2019.02.16收市]
今日周息率*:4.937% [2019.02.16收市]
除淨日:NA
來源:巴士的報 原文連結👈👈👈👈
*數字參考經濟通

---

買金不如買建行走波幅

2019年02月09日 (11:30 上午)

陸羽仁

過年團拜,有朋友是大學老師,是多金之人,四圍找投資目標,佢話有金融界人士建議買金,話今年黃金走勢向上,問我點睇。我話首先要確定向你建議的人,不是在推銷炒倫敦金,否則多多錢都唔夠輸。

講番金價,金價走勢比較睇好,主要是美元加息循環近頂,聯儲局都話要睇定先,美元好可能見咗頂,有機會反覆回軟,歐洲和日本經濟又麻麻,拖慢了她們停止量寛的步伐,本來歐、日一停量寛歐元日圓會炒起,如今又何能要拖慢少少,咁睇好黃金亦好自然。

黃金5年高位係2014年造的1380美元,過去3年一上1350美元高位就回,但當時美國仍在加息,睇2016年打後金價低位一級級上移,何以寄望黃金今次可以上破1350美元3年高位,金價升5%係1380美元,升10%係1445美元,如果黃金一年升10%,都係好大升幅,所以睇升都唔可以睇得太高。



黃金5年圖。

黃金被稱為無息貨幣,因為無息派,所以我唔太喜歡買金長揸,當然可以短炒,例如買隻黃金ETF,睇佢5至10%升幅。但如買金股,就要小心佢地波幅好大,若然升上去唔識走,睇落嚟鎖死都幾傷。

我有另一個建議,買金不如買內銀股如建行(0939)走短線,目標也是10%。每年業績公布期,內銀都會炒下,因為派息高,所以不少散戶見到宣布派息入貨,建行去年3月底公布全年業績,7月除淨,8月派息。



建行5年圖

建行股價近期略回,周五收6.91元,可以現價入一注,等回到50天線6.6元左右入第二注,入齊平均價6.76元,期望10%升幅目標價是7.43元,若只在6.91元入得一注,10%升幅的目標價是7.6元,在5月前都有機會見到。


陸羽仁** 博客文章文責自負,不代表本公司立場 **
<939>買金不如買建行走波幅|China Construction Bank <939>買金不如買建行走波幅|China Construction Bank Reviewed by T1 on 2/16/2019 11:39:00 上午 Rating: 5

沒有留言:

By Tracy Li. 由 Blogger 提供.