<長線>中老年人要買收息股

邊日新聞先:2018.4.3 (星期二)
咩料:收息股仲買唔買?
來源:巴士的報 原文連結👈👈👈👈
---

中老年人要買收息股

2018年04月06日 (09:07 上午)

陸羽仁

假期間同朋友飲茶,講起買股。我發覺後生仔買股,多數係想搏隻股一倍一倍咁升,但到年紀大啦,好多人買股都會問有無息派。

講起派息,首選當然係大陸房託,好似越秀房託(0405),就算股價升咗上去,仍有6.1厘息派。另外,銀行股都唔不差,匯豐(0005)派息5.4厘,內銀,例如建行(0939),亦派4.3厘。

過去幾年,一路聽到好多外資講內銀買唔過,講到中國會大崩潰,內銀股會大爆炸咁,搞到內銀股價好低迷,變相扯高息率。時至今日,建行已經升咗唔少,由過去的牛皮位6個幾至7元左近,最高升到9.39元。現時回到8元邊。我覺得以收4.3厘利息計,建行絕對唔失禮。



建行一年圖

有老友問起內銀股去到呢個水位,仲買唔買得過。我話主要睇長期抑或短期,如果諗住長期嘅話,買下無妨,或者依家入貨較貴,買咗之後會碌低一啲唔出奇,但揸長線,內銀應該唔錯,反正有4.3厘收,放埋一邊五年都有21.5%股息回報,若將股息再投資,複式計有36%回報,好過揸一啲無厘頭股,賺唔到錢有之,盈利急速倒退有之,但股價就炒到天咁高,呢啲股份舞龍舞鳳,短期好似好勁,但幾年後可能剩番啲渣。你買匯豐或者內銀,單係收息,可能已經比神經股剩低嘅渣多得多。

買收息股係一個保守做法,只啱中老年人,但亦係一個買股唔輸,老來有依靠可以食吓息的投資方法。


陸羽仁** 博客文章文責自負,不代表本公司立場 **
<長線>中老年人要買收息股 <長線>中老年人要買收息股 Reviewed by T1 on 4/08/2018 02:06:00 下午 Rating: 5

沒有留言:

By Tracy Li. 由 Blogger 提供.